11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. Stefan Kirkedal, Matas, og Rasmus Houlind, Agillic, var aktuel med indlægget: Er abonnementer i retail nøglen til højere kundeværdi?
Er abonnementer i retail nøglen til højere kundeværdi?
Hvordan og hvornår bør retailvirksomheder introducere abonnementsmodeller, når de vil øge deres ‘Customer Lifetime Value’?
Det diskuterer Stefan Kirkedal, Matas, og Rasmus Houlind, Agillic, i dette indlæg. De kommer også ind på, hvordan retailere bedst udnytter personaliseret omnichannel marketing. Undervejs kommer de med eksempler og best practice fra Matas’ omnichannel marketing-arbejde.
11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. Stefan Kirkedal, Matas, og Rasmus Houlind, Agillic, var aktuel med indlægget: Er abonnementer i retail nøglen til højere kundeværdi?
Se eller gense indlægget fra Digital Retail 2022 v. Stefan Kirkedal, Matas, og Rasmus Houlind, Agillic: